4 DECEMBER / MIN FÖDELSEDAG

 
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag hade en riktigt fantastisk födelsedag igår! Fick otroligt fina presenter både i söndags och igår. Men den bästa födelsedagspresenten var ju helt klart att min älskade man hade tagit ledigt från julbordet bara för att spendera en hel dag med mig! Och det ska jag säga er, det händer inte ofta!
 
Ja, kan ju börja med att berätta vad jag fick i söndags från mamma och pappa och min lillebror.
 
  • Spritspåse med tyllar och tårtskärare samt mönsterpalett
  • Färdigmix med cupcakes i smak av apelsin och choklad
  • Muffinsformar
  • Olika strössel
  • Frömuggar som ska planteras till våren

Av min älskade syster fick jag ett väldigt fint armband med ett hjärta på!

Igår fick jag "the big present" en helt ny sprillans dator och jag säger bara ÄNTLIGEN då min gamla inte tyckte om mig längre, den nya är helt fantastisk och har en stor skärm, trådlös, bra ljud, toutchscreen m.m. och denna fick jag från min man, lillebror och från mamma och pappa! Jag är så himla tacksam för dessa fina presenter.

 

Tyvärr så har jag inte fått in några bilder än på denna dator då allting ligger kvar på den bärbara (denna är också bärbar fast mer som en stationär dator där allt är samlat på ett enda ställe, så den är lite tung att bära - är som en TV;) MEN jag SÅÅÅÅÅÅ älskar det!!)

 

 

 Bjuder på en frukostbild från Insta! Jag hade beställt scones och självklart fick jag det från min älskade! Så när bilder kommer så ska jag visa er hur datorn ser ut och vad jag fick i present!
 
Kram på er!

 


Kommentarer

Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Sofie G. Engdahl heter jag, är tjugofem år, bor i storstaden och är sedan Juni 2013 gift med världens bästa Mr. Chef. Tillsammans har vi världens bästa hund Franska Bulldogen Zigge som är liten typ av clown och kan göra en fullständigt galen samtidigt som att man får sig ett riktigt gott skratt! Jag har också sedan i Juni en examen i Grafisk teknik mot grafisk produktionsledare med inriktning på digitalt tryck.

Här skriver jag om saker som ger mig inspiration, min konst, familj, kärlek, grafisk design, foto, inredning, mat, bak och en massa andra funny things!

Den här bloggen är även ett projekt för att hålla min kreativitet & inspiration igång om dagarna samtidigt som jag vill försöka nå ut med det jag gillar och det jag skapar! Hoppas att ni gillar det lika mycket som jag gör!

Kärlek!

(Vill du se mina kreationer? Klicka på repspektive kategori under headern!)