BRA START PÅ DAGEN!

Godförmiddag!
 
Idag började jag min dag med att ta en lång promenad runt strandliden (min favoritrunda) i kylan samtidigt som jag tränade Zigge på att gå bättre i kopplet. Har man en fransk bulldog så blir det lätt hänt att de tar över eftersom att de är så envisa och ska helst göra på sitt sätt. Men idag var han riktigt duktig och lyssnade också väldigt bra! Så tummen upp till grodan!
 
Han fick också posera lite framför mobilkameran (= mutning med godis)
 
Idag ska jag låta min kreativitet flöda och göra egna julkort, brukar alltid vara den som failar med att skicka julkort och har känt mig som en elak tomtenissa som inte skickar tillbaka år efter år trotts att jag/vi får julkort hemskickat till oss! Men i år så ska det göras! Och kanske får ni se en liten sneakpeak på hur de blev! :)
 
Kram
 

Kommentarer

Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Sofie G. Engdahl heter jag, är tjugofem år, bor i storstaden och är sedan Juni 2013 gift med världens bästa Mr. Chef. Tillsammans har vi världens bästa hund Franska Bulldogen Zigge som är liten typ av clown och kan göra en fullständigt galen samtidigt som att man får sig ett riktigt gott skratt! Jag har också sedan i Juni en examen i Grafisk teknik mot grafisk produktionsledare med inriktning på digitalt tryck.

Här skriver jag om saker som ger mig inspiration, min konst, familj, kärlek, grafisk design, foto, inredning, mat, bak och en massa andra funny things!

Den här bloggen är även ett projekt för att hålla min kreativitet & inspiration igång om dagarna samtidigt som jag vill försöka nå ut med det jag gillar och det jag skapar! Hoppas att ni gillar det lika mycket som jag gör!

Kärlek!

(Vill du se mina kreationer? Klicka på repspektive kategori under headern!)