S T Ä D D A G

Idag har jag verkligen skurat lägenheten, dock fick badrummet sig en extra skurning då det oftast är där det är och blir som smutsigast. Beror nog på att man är där väldigt mycket, att det är väldigt litet men också för att man har så dålig ventilation i lägenheten..
 
Extraknäcket ringde mig för en stund sedan också, så imorgon ska man iväg och jobba igen. Dock blir det nya ungar då jag ska vara på en annan avdelning.. personalen har man också jobbat med får några år sedan. Men cash is KING som man säger, right? Även om man kanske inte är så supertaggad på det, men pengarna behövs så det är bara att ta det man får!
 
Jag och maken satt även igår och tittade på vår kommande "honeymoon"- resa! Det är verkligen svårt att bestämma sig vart man vill åka, till vilket hotell och när man ska åka. Vi har iallafall kommit fram till dun dun dunduuuuuuuunn - DOMINIKANSKA REPUBLIKEN! Det är där vi vill spendera vår första resa själva tillsammans och som bröllopsresa, så nu är det ju bara vilket hotell vi ska boka då vi/jag står mellan två stycken! 
 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Sofie G. Engdahl heter jag, är tjugofem år, bor i storstaden och är sedan Juni 2013 gift med världens bästa Mr. Chef. Tillsammans har vi världens bästa hund Franska Bulldogen Zigge som är liten typ av clown och kan göra en fullständigt galen samtidigt som att man får sig ett riktigt gott skratt! Jag har också sedan i Juni en examen i Grafisk teknik mot grafisk produktionsledare med inriktning på digitalt tryck.

Här skriver jag om saker som ger mig inspiration, min konst, familj, kärlek, grafisk design, foto, inredning, mat, bak och en massa andra funny things!

Den här bloggen är även ett projekt för att hålla min kreativitet & inspiration igång om dagarna samtidigt som jag vill försöka nå ut med det jag gillar och det jag skapar! Hoppas att ni gillar det lika mycket som jag gör!

Kärlek!

(Vill du se mina kreationer? Klicka på repspektive kategori under headern!)